Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.secretwish.pl

Sprzedającym jest Secret Wish Boutique Al. T. Kościuszki 90, 90-437 Łódź

1. Sklepy Secret Wish Boutique zwane w dalszej części regulaminu Sklepem prowadzą sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem złożenia i potwierdzenia zamówienia przez Kupującego w sklepie internetowym jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna – sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok (Sklep dopuszcza istnienie przerw technicznych, wyłączających Sklep z przyjmowania i realizacji zamówień Konsumentów). Realizacja zamówień Konsumentów następuje w dni robocze (za wyłączeniem dni zamkniętych magazynów Sklepu) zwyczajowo w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia przez Konsumenta lub w momencie skompletowania przez Sklep wszystkich zamówionych przez Konsumenta produktów i/lub zaksięgowanej przez Sklep pełnej opłaty za zamówienie.

3. Konsumentami Sklepu mogą być osoby, które ukończyły 13 lat. (K. C. Art. 11-24). Jeżeli ten warunek nie jest przestrzegany umowa jest niewiążąca.

4. Przez złożenie zamówienia przez Konsumenta należy rozumieć dodanie do Koszyka produktów z oferty Sklepu poprzez wypełnienie “Formularza zamówienia” zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu. Dopuszcza się złożenie zamówienia przez Konsumenta poprzez kontakt ze Sklepem za pomocą adresu e-mail, komunikatora internetowego bądź kontakt telefoniczny.

5. Wkrótce po złożeniu zamówienia Konsument otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji Konsument powinien skontaktować się ze Sklepem drogą telefoniczną lub mailową. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub w treści korespondencji e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, weryfikacja negatywna może skutkować anulowaniem zamówienia.

6. Sklep prosi Konsumenta o podawanie podczas składania zamówienia oraz podczas komunikacji ze Sklepem prawidłowych danych kontaktowych – w szczególności imienia i nazwiska, pełnego adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.

7. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku braku zapłaty za zamówienie.

8. Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze, gotówką w kasie, poprzez płatności PayPal, przelewem na konto Sklepu. Formy płatności opisane są na stronie Formy płatności i wysyłki.

9. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:

– w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po złożeniu zamówienia,

– w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu przedpłaty na konto Sklepu,

– w przypadku zamówień płatnych poprzez PayPal – w chwili poprawnej autoryzacji płatności.

10. W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

11. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Konsument informowany jest przez Sklep o stanie zamówienia. Konsument może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Konsumenta Sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia.

12. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do Konsumenta składa się czas sprowadzenia towaru (podawany przy każdym produkcie) oraz czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej / firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Konsumenta adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

– termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru + czas dostawy

– w dniu wysyłki zamówienia Konsument jest informowany o tym fakcie w wiadomości e-mail.

13. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.

14. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest zwyczajowo ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży Sklep zastrzega sobie prawo korekty i wysłania niepełnego zamówienia bądź anulowania zamówienia.

15. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu podane są w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

16. Do każdego zamówienia wystawiane jest szczegółowe zestawienie zawartości przesyłki wraz z wykazem kosztów i dołączane do przesyłki z zamówionym przez Konsumenta towarem. Konsument ma prawo zażyczyć sobie niedołączanie do przesyłki szczegółowego zestawienia zawartości tejże przesyłki. Fakturę VAT wystawiamy na indywidualne życzenie Konsumenta.

17. Konsument może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź za pomocą formularza kontaktowego do czasu przekazania tegoż zamówienia przez Sklep w stan pakowania.

18. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Sklep i Konsument postanowią wspólnie inaczej.

19. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Konsumenta adres poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika), np. Pocztę Polską /firmę kurierską. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą kosztów wysyłki. Zgodnie z brzmieniem ustawy “Kodeks cywilny” w razie przesłania rzeczy sprzedanej za pośrednictwem przewoźnika Konsument obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika informując o tym fakcie Sklep: spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki. Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne). Ustawodawca przewidział, iż przyjęcie przesyłki przez odbiorcę (Konsumenta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

20. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyn składając Sklepowi stosowne oświadczenie na piśmie. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy – prosimy o kontakt e-mailowy w celu jego otrzymania.

21. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.

22. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania (zabrudzeń, zapachów, materiał z którego został zrobiony nie jest rozciągnięty), jest kompletny, posiada wszystkie oryginalne metki i nie został w żaden sposób zniszczony. Wraz z odsyłanym towarem Konsument jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Dołączenie do paczki dokumentu sprzedaży będzie mile widziane. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.

23. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą (wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu secretwish.pl, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostępnym w serwisie Sklepu w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

24. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednakże, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny, bądź za pomocą formularza kontaktowego.

25. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą Konsumenci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystywania.

26. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep pokrywa Sklep w limicie kwoty podanej poniżej. Koszty wysyłki do Sklepu pokrywa Konsument. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Konsumentowi koszt wysyłki do Sklepu w kwocie wynikającej z kwoty na liście przewozowym i nieprzekraczającej 12zł (słownie: dwanaście złotych). Jednocześnie Sklep informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

27. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy Sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, sklep informuje Konsumenta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep zwraca przedpłatę na podane przez Konsumenta konto bankowe lub kartę (w przypadku zamówień opłaconych kartą) w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.

28. Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

29. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19.07.2017 r.

Przesyłka kurierska

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera DPD – do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy DPD. Powinna być dowieziona najpóźniej w ciągu następnych 24 godzin do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie. Jeżeli konieczna jest dostawa na drugi dzień od nadania przez Sklep radzimy kontakt z firmą DPD w celu ustalenia godziny dostawy.

Przesyłki dostarczane są w dni robocze w godzinach 11-18 (w zależności od lokalizacji adresata). Sklep nie gwarantuje dostawy przesyłki w konkretnym przedziale godzinowym. Celem ustalenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy DPD.

W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić drugie nieodpłatne doręczenie na adres (tylko na ten, który został podany w zamówieniu jako adres wysyłki). Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

Numer listu przewozowego otrzymasz w e-mailu informującym o wysłaniu paczki.

Na stronie www.dpd.com.pl możesz zlokalizować swoją przesyłkę oraz znajdziesz tam numery telefonów do oddziału w Twoim mieście.

 

Kurier DPD – koszt przesyłki to 17,00 zł. dla wszystkich zamówień.

*Kurier DPD – Dostawa w sobotę – koszt przesyłki to 30,00 zł. dla wszystkich zamówień.

*Zamówienie musi zostać złożone do godziny 15.00 w piątek.

Zamówienia powyżej 10 szt. – PRZESYŁKA GRATIS!

 

Odbiór osobisty

Zapraszamy także po odbiór osobisty zamówienia do siedziby naszej firmy.
Dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt.
Zapraszamy Serdecznie <3

Przelew bankowy – prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany w e-mailu numer rachunku w terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Przy tej formie płatności klient ponosi ryzyko zapłaty za towar, którego nie będziemy mogli sprowadzić, w takim przypadku kwota za niezrealizowaną część zamówienia będzie zwrócona na rachunek bankowy klienta.

Płatność za pobraniem – klient uiszcza opłatę za zamówienie w momencie odbioru przesyłki od kuriera.

PayPal – to wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie, która nie wymaga ujawniania innym numeru karty kredytowej. Za pomocą systemu PayPal możesz płacić i akceptować płatności kartą kredytową oraz z konta PayPal.

Klient zakładając konto w Sklepie otrzymuje możliwość dysponowania nadpłatami, rozumianymi jako środki do wykorzystania przez Klienta. W przypadku powstania nadpłat na koncie obowiązują następujące zasady zwrotu:

– na rachunek bankowy (należy podać numer rachunku)

– przekazem pocztowym (kwota nie może być niższa niż 10,00 zł. Koszt przekazu ponosi Klient: 5,00 zł + 1% od zwracanej kwoty)

– na kartę kredytową (jeżeli zamówienie było opłacone taką formą).

Ze względu na bezpieczeństwo środków pieniężnych Klienta polecenie zwrotu nadpłaty może nastąpić po otrzymaniu decyzji od Klienta drogą mailową wysłanego z konta e-mail zarejestrowanego w Sklepie. Sklep ma prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.

 

Sklep internetowy Secret Wish Boutique, (sklep działający pod adresem www.secretwish.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu, zwany dalej Sklepem), szanując prawo do prywatności Użytkowników Sklepu, opracował niniejszy dokument, w którym prezentuje swoje stanowisko w sprawie wykorzystywania plików cookies.
Sklep używa plików cookies, aby zapewnić Klientom bezpieczeństwo i efektywność korzystania ze Sklepu. Poruszając się po stronie Odwiedzający (Użytkownik Sklepu) Sklep wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Sklep plików cookies. W każdej chwili Odwiedzający Sklep może zarządzać swoimi ustawieniami cookies. Ograniczenie przez Odwiedzającego stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Sklepie.
Czym są pliki cookies?

Pliki cookies są to pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu Użytkownika (Odwiedzającego Sklep). Pliki cookies umożliwiają Sklepowi rozpoznawanie poprzednich preferencji Użytkownika (Odwiedzającego Sklep) podczas kolejnej wizyty w Sklepie. Plik cookie nie zawiera ani nie gromadzi informacji.

Do czego Sklep wykorzystuje pliki cookies?
Sklep wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować stronę do preferencji Użytkowników, ułatwić nawigację po stronach oraz zapewnić bezpieczeństwo dokonywanych zakupów. Nie przechowujemy w plikach cookies danych osobowych lub innych poufnych informacji.
Sklep wykorzystuje także pliki cookies podmiotów zewnętrznych w tym Google i DoubleClick, w działaniach marketingowych w tym remarketingu. Funkcja ta umożliwia prezentowanie użytkownikom internetu reklam dostosowanych do ich zainteresowań.
W celach statystycznych i marketingowych przetwarzane są przez Sklep informacje dotyczące zainteresowań oraz danych demograficznych naszych użytkowników za pośrednictwem usługi Google Analytics.
Sklep umożliwia stosowanie Usług Retargetingu Personalizowanego RTB w stosunku do osób odwiedzających jego stronę/strony internetowe wraz z możliwością wypisania się osób odwiedzających stronę/strony internetowe Sklepu z tej techniki RTB, co nastąpi po kliknięciu na link: http://adpilot.com/index.php?pid=privacy-opt-out.
Z jakiego rodzaju plików cookies korzysta Sklep?
– Cookies sesji – działają tylko podczas przeglądania stron Sklepu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie. Są również wykorzystywane przez serwer do przechowywania informacji o działaniach, w przypadku zerwania połączenia z serwerem Użytkownik może wrócić w to samo miejsce na stronie. – Cookies trwałych – pozostają na urządzeniu po odwiedzeniu Sklepu, co oznacza, że Sklep może zapamiętać ustawienia Użytkownika podczas kolejnych odwiedzin. Dzięki temu Sklep staje się łatwiejszy w nawigacji i zapamiętuje preferencje Użytkownika. – Cookies podmiotów zewnętrznych – umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Użytkownika w momencie, gdy dokonuje zakupów. Witryna korzysta także z plików cookies serwisu Facebook i partnerów zewnętrznych w celu prowadzenia działań marketingowych opartych między innymi o remarketing. Listę plików cookies można sprawdzić pod adresem: www.aboutads.info/choices.

Komentarze

Adres e-mail nie będzie upubliczniony.